מכללת משה מורנו - קורס עיסוי

קורס עיסוי שוודי

מנהל האתר
מנהל האתר

ללמוד עיסוי עם המורה הטוב בעולם

קורס עיסוי שוודי?

מכללת משה מורנו מציעה קורס עיסוי שבדי כחלק ממגוון של קורסי עיסוי.

מטרת קורס עיסוי שוודי להכשיר את תלמידיו להיות מטפלים מקצועיים, להעניק את הידע המעמיק והמלא וכלים שימושיים המשולבים עם שיטות טיפול אחרות.

עיסוי שבדי הינו טיפול במגע הידוע כעיסוי הקלאסי המערבי, המבוסס על הזרמת הדם בגוף. עיסוי שוודי מורכב מסדרת תנועות שבהן ישנה התייחסות להמרצת מחזור הדם והתייחסות למערכת הרקמות הרכות של השרירים, הגידים והרצועות. עיסוי שוודי כולל חמש קבוצות עיסוי עיקריות, ליטוף, חיכוך, לישה, סחיטה וחבטות כף היד. עיסוי שוודי מסייע בשיפור תפקוד מערכות הגוף והמרצת מחזור הדם, מסייע בהזרמה של חמצן לתאי הגוף ופינוי הפסולת, מסייע בהרגעה ואיזון של מערכת העצבים, שחרור ממתח וכאבים, והבאת הגוף והנפש למצב של רגיעה.

עיסוי שבדי נקרא על שמו של השוודי היינריך לינג, שהיה מדריך סייף באקדמיה המלכותית בשטוקהולם, לינג שסבל מדלקת פרקים וחיפש מענה למכאוביו הרחיק עד יפן. ביפן התוודע לשיטת טיפול עתיקה הנקראת "אמנה", עקרונות הטיפול מתייחס אל גוף המטופל דרך מערכות אנרגטיות, הפיתוח של עיסוי שוודי לפי לינג הוא הבסיס של  מערך התנועות לפי שיטות הטיפול המזרחיות ועם התייחסות לאנטומיה ולפיזיולוגיה של הגוף.

עיסוי שוודי הינו עיסוי הוליסטי המתייחס אל הגוף והנפש. התפיסה היא של התייחסות לא רק אל כל איבר בנפרד אלא לשילוב של האיברים והשפעת העיסוי על כל הגוף בשלמותו. עיסוי שוודי הינה טכניקת מגע הפועלת על שכבת השרירים החיצונית, בשילוב של תנועות הכוללות הנעות סבילות ופעילות של המפרקים. העיסוי נעשה עם שמן, השמן מסייע בפעולות העיסוי הכוללות תנועות לישה, ליטוף ומעיכה על גוף המטופל. התנועות של העיסוי כוללות תנועות זורמות המאפשרות לעסות שטח נרחב של כל איבר. העיסוי הינו עיסוי זורם השומר על רציפות המגע. המטפל יכול להתרכז באיבר אחד שהינו מתוח יתר על המידה כגון שכמות או איבר אחר, או לטפל בצורה מלאה על כל הגוף כאשר המטרה היא לשמור על רצף המעניק תחושה של זרימה.

בעזרת קורס עיסוי שוודי תלמדו לסייע בשיפור זרימת הדם, במטרה לשפר את אספקת הדם לשרירים ובכך לסייע בהזנת השרירים וסילוק הרעלים מהגוף, כמו כן , מסייע לתפקוד מערכת העצבים והמוח בשל שיפור זרימת הדם בגוף. עיסוי שוודי מסייע בחילוף חומרים מהיר בגוף ומסייע בתפקוד מערכת העיכול.

קורס עיסוי שבדי

מה נלמד בקורס עיסוי שוודי

שיטות תנועות עיסוי

ליטוף – אלפוראז'-  ליטוף הינה טכניקה השכיחה ביותר בעת עיסוי שוודי. התנועה הינה זורמת ומחליקה מאזור הגפים לכוון הלב, באמצעות כף יד אחת או שתי כפות הידיים. במהלך עיסוי שוודי המטפל מתחיל את טכניקת הליטוף בלחץ ברמה נמוכה באופן קבוע או ברמה בינונית של לחץ. מטרת הליטוף הינו חימום השרירים, הרגעת העצבים והרגעת הגוף.

לישה  – פטריסג' –  תנועת לשיה גוללת לישה וגלגול של השרירים יחד עם תנועות מעיכה של השרירים. טכניקת הלישה מגיעה לרוב לאחר הליטוף הנקרא אפלוראז'. מטרת הלישה הוא הרגעת מתח בשרירים, שיפור זרימת הדם והניקוז הלימפתי.

חיכוך – חיכוך הינה התנועה העמוקה ביותר בעת עיסוי שוודי. בשיטה זו מופעל לחץ על השרירים באמצעות כובד משקלו של המטופל ושחרור הלחץ בצורה איטית ועדינה. החיכוך כולל תנועות מעגליות ועמקות הפועלות על הרקמה הרכה ובכך גורמות לשכבות העמוקות של הרקמות להתחכך זו בזו.

קורס עיסוי שוודי כולל לימוד של טכניקות העיסוי לחלקי הגוף השונים, הרכבת טיפול לכל מטופח, תוך הקשבה לצורכי המטופל.

תנאי קבלה ללימודי קורס עיסוי שוודי:

  • ראיון אישי
  • 12 שנות לימוד

תעודה:

לעומדים בדרישות תינתן תעודה מטעם מכללת משה מורנו

****מספר המקומות מוגבל, צרו קשר עוד היום להבטיח מקום בקורס הקרוב

הרשמה למכללה

להרשמה לאחד הקורסים במכללה שווה להרשם מראש, מספר המשתתפים בכל קורס מוגבל!

שאלות? בעיה בהרשמה? מלאו פרטים ונחזור במהירות>>

אישור ההזמנה ימסר בטלפון ומותנה בזמינות.

לשאלות והזמנת מקום באליפות, חייגו: 054-238-6789 או מלאו פרטים ונחזור מיד>>

אז מה היה לנו עד כה?

קורס עיסוי שבדי
מכללת משה מורנו - קורס עיסוי
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

לפרטים נוספים לגבי הרשמה

או השאירו פרטים

הופעות בתקשורת

הרשמה לקורסים הקרובים

01.05.24 שש בערב פתיחת קורס עיסוי רפואי (6 מקצועות עיסוי בקורס אחד)
בקרוב: פתיחת קורס עיסוי תאילנדי וקורס דיקור
קבלת תעודה בינלאומית
מהרו להירשם!
קורס עיסוי רפואי הכשרת מטפלים בעיסוי
דילוג לתוכן