מכללת משה מורנו - קורס עיסוי

לימודי רפואה משלימה

מנהל האתר
מנהל האתר

ללמוד עיסוי עם המורה הטוב בעולם

ללמוד רפואה משלימה אצל הטוב ביותר

בעשורים האחרונים אנו עדים לתחום חדש הנקרא לימודי רפואה משלימה. לימודי המכלים בתוכם מגוון של תחומי לימוד שמקורם בתורות עתיקות המתייחסות אל הטיפול באדם כטיפול הוליסטי, המשמעות של רפואה הוליסטית הוא ההתייחסות אל האדם כמכלול של גוף ונפש. הלימודים מכשירים את הבוגרים לטפל במגוון שיטות טיפול הוליסטיות.

לימודי הרפואה המשלימה שיש לנו

העולם המערבי החל בעשורים האחרונים לגלות את טיפולי רפואה משלימה מקרים רבים בהם אנשים לא מצאו מענה למצוקה או מחלה מצאו את המרפא בטיפולי הרפואה המשלימה. הדרישה הגוברת למטפלים מקצועיים הביאה לפתיחה של בתי ספר רבים המתמחים בתחום. 

למעשה הלימודים מכשירים את הבוגרים לעסוק במגוון תחומי טיפול, הייחוד של לימודי רפואה משלימה הוא שמטרות הטיפול לחזק את הגוף ולא לתקן אותו, ולמעשה הגוף יכול לטפל בעצמו. מעבר לכך טיפולים הוליסטיים הינם בעלי השפעה על נפש ולא רק על הגוף.

הלימודים כוללים רשימה ארוכה של טיפולים, החל מסוגי טיפולים המתייחסים לגוף ולסימפטומים במטרה להקל על כאב או מתח, טיפולים הקושרים את הגוף עם הנפש ומנסים לברר מה המקור לסימפטום. 

הקורס מכשיר במגוון של תופעות החל מכאבים בגוף ועד הורדת מתח ועייפות, מכשירים לטיפולים הכרוכים במגע כגון עיסוי תאילנדי או רפלקסולוגיה ויכולים לכלול טיפול ללא מגע או בצורת הנחת ידיים בקרבת גוף המטופל כגון רייקי.

כיום טיפולי רפואה משלימה מקבלים הכרה אף מהרפואה הקונבנציונאלית, מרפאות קופות החולים מחזיקות מרפאות משלימות הכוללות מגוון טיפולים לנוחיות חברי הקופה, רופאים רבים מפנים במקרים ספציפיים לסוגי טיפולי רפואה משלימה כהשלמת טיפול או במקרים שאין לרפואה הקונבנציונלית מענה. ניתן למצוא קליניקות הפזורות ברחבי הארץ. 

הלימודים מכשירים את התלמידים לעסוק במגוון תחומים, ההכשרה מאפשרת להשתלב באחת מהקליניקות השונות או לעבוד כעצמאיים.

לימודי רפואה משלימה סינית קורס רפואה אלטרנטיבית משה מורנו
לימודי רפואה משלימה

לימודי רפואה משלימה במכללת משה מורנו

לימודים מקצועיים המעניקים ידע נרחב בתחום העיסויים והטיפולים. 

הלימודים במכללת משה מורנו כוללת מגוון מגמות לימוד וקורסים, תוכלו ללמוד מגמת לימודי מסאז'תרפיה או מגמת לימודי ספורטתרפיה. לימודי עיסויים מקצועיים כגון קורס עיסוי תאילנדיקורס עיסוי שוודי, קורס עיסוי משולב, קורס עיסוי סיריאקיס, קורס עיסוי רקמות עמוק, קורס כוסות רוח והקזת דם, קורס עיסוי אבנים חמות, קורס אלקרותרפיה, קורס עיסוי נשים הרות ותינוקות. ללמוד ממגוון קורסי רפואה משלימה: לימודי רפלקסולוגיה שימושית, קורס נרות הופי, לימודי רייקי, לימודי סוג'וק. 

הלימודים מהווים לא רק מקצוע אלא גם שינוי בתפיסת העולם של התלמידים ולשינוי בחייהם. לימודי רפואה משלימה מתמקדים הן בתפיסות הפילוסופיות השונות, והן בתחום המעשי של ניסיון ומקצועיות.

לימודים מקצועיים שיפתחו בפניכם עולם שלם של התמקצעות במגוון עיסויים למגוון טיפולים. תוכניות הלימודים הינן מוקפדות במטרה להכשיר את המטפלים הטובים ביותר בתחום.

הלימודים הינם לימודי תעודה. לימודים המשלבים לימוד עיוני של הפילוסופיה של כל שיטת טיפול וחלק מעשי הכולל אבחון וטיפול. הינם למידה חוויתית, המשאירה אצל התלמידים רושם חוויתי.

מכללת משה מורנו מציעה מגוון קורסים בתחום. מכללת משה מורנו מציעה מסלול מיוחד לחיילים המאפשר לרכוש מקצוע מעניין ומיוחד בתחילת דרכם, מקצוע שמאפשר לעסוק בו בכל מקום ובכל זמן.

מספר המקומות מוגבל, צרו קשר עוד היום להבטיח מקום בקורס הקרוב

לימודי רפואה משלימה סינית קורס רפואה אלטרנטיבית משה מורנו
מכללת משה מורנו - קורס עיסוי
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

אז מה היה לנו עד כה?

לפרטים נוספים והרשמה

או השאירו פרטים

הופעות בתקשורת

אולי יעניין אותך

למה דווקא מכללת משה מורנו?

ניסיון והתמחות

שירות אישי

לימודים מקיפים

הרשמה לקורסים הקרובים

25.03.24 שש בערב פתיחת קורס עיסוי רפואי (6 מקצועות עיסוי בקורס אחד)
12.03.24 יום שלישי עשר בבוקר פתיחת קורס עיסוי תאילנדי על מיטה
11.04.24 קורס דיקור
קבלת תעודה בינלאומית
מהרו להירשם!
קורס עיסוי רפואי הכשרת מטפלים בעיסוי
דילוג לתוכן