מכללת משה מורנו - קורס עיסוי

מה זה עיסוי שוודי?

מנהל האתר
מנהל האתר

ללמוד עיסוי עם המורה הטוב בעולם

 

מה זה עיסוי שוודי?

במילים פשוטות התשובה לשאלה מה זה עיסוי שוודי ומה זה אומר? בשוודיה, "עיסוי שוודי" פשוט מכונה "מסאז קלאסי".

אז במילים פשוטות, עיסוי שוודי הינו טיפול קלאסי המייצג את תקן העיסוי המערבי.

מסאז שוודי הוא טיפול עיסוי טיפולי בגוף שלם הפועל על רקמות רכות ושרירים כדי לעזור להחזיר את הבריאות – יש לו השפעה מרגיעה ומאוזנת על מערכת העצבים.

מטפלים בעיסוי ישתמשו בחמש טכניקות עיסוי עיקריות במסאז שבדי:

  • ליטוף והחלקה

  • לישה

  • שפשוף

  • הקשה

  • רטט

מהם היתרונות של עיסוי שוודי?

טכניקות עיסוי שוודי שונות שיצר פר הנריק לינג, אבי העיסוי השוודי, נועדו לשפר את זרימת הדם שלך, להרגיע את השרירים ולגרום לך להרגיש רגועה יותר.

בניגוד לעיסוי רקמות עמוק, עיסוי שוודי משתמש במשיכות קלות יותר בחלקי גוף רכים יותר ובחלקים עדינים יותר וחזק יותר בכיסוי שרירים עבה יותר. כיוונון לחץ זה הופך אותו לעיסוי אידיאלי להרפיה.

עיסוי שוודי ידוע בהרגעת שרירים תפוסים ושיפור הבריאות ויש לו יתרונות בריאותיים רבים אחרים. הכוללים: הקלה על מאמץ שרירים על ידי הסרת רעלים שפר את זרימת הדם. והנשיפה בכל הגוף עזור לשמור על רצועות וגידים רכים ושיפור טווח התנועה הפחיתו מתח רגשי ופיזי הפחת כאבי גב וכאבים כרוניים

לפני שאתם רצים לעשות מסאז שוודי, אנא בדקו עם הספא מה עליכם ללבוש:

הספא עשוי לספק תחתונים חד פעמיים. אם המחשבה להוריד את הבגדים גורמת לך להסמיק, אל תדאגו: המטפל שלך יהיה אמן טכניקת וילונות מקצועי.

השמנים והקרמים המשמשים בעיסוי יכתים את הבד, כך שאם אתה לובש בגדים משלך, עדיף לבחור בגדים ישנים. כמו בכל הטיפולים, הודיעו למטפל על כל המצבים הרפואיים שיש לכם ותגידו לו אם אתם (או פשוט חושבים שזה אפשרי) להיכנס להריון.

עדיף להימנע מאכילה ושתייה כמה שעות לפני העיסוי.

 

מה זה עיסוי שוודי

מה לצפות מעיסוי מסאז שוודי?

העיסוי שלך עשוי להימשך כ -60 או 90 דקות.

המטפל שלך ייתן לך זמן להוריד את הבגדים ולשכב על שולחן עיסוי, בדרך כלל עם קטיפה על המיטה לנוחות נוספת, שם תוכל להתכסות במגבת.

אתה לא צריך להיות חשוף לחלוטין כל הזמן. בהתאם לאזור הדאגה שלה, המטפל שלך יבחין בך חלק קטן בכל פעם.

אם אתה מודאג ממשהו, אל תהסס. המטפל שלך עשוי להעריך את גוון העור שלך בתחילת הטיפול ולבחור שמן או קרם אתרי שמתאים לסוג העור שלך.

היא תעסה את אלה בגופך באמצעות סדרת משיכות מכחול וטכניקות ספציפיות לחלקי גופך ולמטרה שברצונך להשיג.

לדוגמה, זה עשוי להיות ארוך מאוד, להחליק על הגב כדי לעזור לך להירגע, או להתחכך או לשפשף את הכתפיים שלך כדי להתיר קשרים. טיפול זה לוקח בחשבון את האזורים השבריריים או הרכים בגופך, ולכן עליו להיות נינוח ורגוע.

יש פיזיותרפיסטים שאוהבים לנגן מוסיקה במהלך העיסוי מכיוון שזה יכול לעזור לך להירגע.

אל תפחד לומר אם אתה רוצה שלא תהיה מוזיקה בזמן העיסוי, או אם אתה באמת לא מרוצה מכל דבר אחר בחדר הטיפולים.

להיות מרוצה מהסביבה שלך חשוב להרפיה ויכול לעזור לך בזמן המסאז ולגרום לך להיות במצב שמחה. זה אותו דבר עם דיבור. רוב המטפלים רגישים מאוד לכמה הלקוחות שלהם רוצים לתקשר, ויגבילו או יעודדו שיחות בהתאם. יש אנשים שאוהבים לשוחח. אף אחד אחר.

כל עוד אתה מרגיש בנוח, נינוח וקולט, זה לא משנה. לאחר מכן, אתה עלול להרגיש רגוע מאוד או אפילו מנומנם, אז תן לעצמך הרבה זמן להירגע. לטעם, תנו לכל שריר בגוף להימתח בעדינות.

עיסוי שוודי שונים מכיוון שהוא אחד מצורות העיסוי הקלאסיות, משיכות המכחול והטכניקות שלו מהווים בסיס לשיטות טיפול רבות אחרות. אנו מקווים שעכשיו יש לך תשובה די ברורה לשאלה מה זה מסאז שוודי 🙂

אנא בדוק את השירותים הניתנים בספא על פי בחירתך, אך חלק מהטיפולים הבאים עשויים לכלול עיסוי שוודי: עיסוי זוגי, ארומתרפיה, טיפול באבנים חמות, עיסוי כסאות ישיבה ועוד.

טיפים חמים!

לפני שעושים עיסוי שוודי, עדיף לבלות 20 דקות בסאונה. זה יכול לחמם ולהרגיע את השרירים ולהכין אותם לחוויה עמוקה ומרגיעה יותר.

אנא שתו הרבה מים! כל העיסויים יגרמו לך לחוש צמא ולצורך ללכת לשירותים יותר מהרגיל – זאת מכיוון שמסאז שומר על מחזור הלימפה שלך והגוף שלך מגרש רעלים. לאחר מכן, כאשר אתה צף לאט בחזרה אל האדמה.

מה זה עיסוי שוודי
מכללת משה מורנו - קורס עיסוי
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

אז מה היה לנו עד כה?

לפרטים נוספים והרשמה

או השאירו פרטים

הופעות בתקשורת

אולי יעניין אותך

למה דווקא מכללת משה מורנו?

ניסיון והתמחות

שירות אישי

לימודים מקיפים

הרשמה לקורסים הקרובים

01.05.24 שש בערב פתיחת קורס עיסוי רפואי (6 מקצועות עיסוי בקורס אחד)
בקרוב: פתיחת קורס עיסוי תאילנדי וקורס דיקור
קבלת תעודה בינלאומית
מהרו להירשם!
קורס עיסוי רפואי הכשרת מטפלים בעיסוי
דילוג לתוכן