מכללת משה מורנו - קורס עיסוי

למי מתאים לימודי מסאז רפואי?

מנהל האתר
מנהל האתר

ללמוד עיסוי עם המורה הטוב בעולם

בשנים האחרונות לימודי מסאז רפואי הפכו לאחד המקצועות הפופולאריים, בעקבות ריבוי האנשים שמחפשים זאת. במדינה כל-כך לחוצה כמו שלנו, זה רק טבעי שאנשים יחפשו לקחת לעצמם פסק זמן ולהירגע מהלחצים הרבים שהם מנת חלקנו. 

למה דווקא לימודי מסאז רפואי?

העולם המערבי הבין בשנים האחרונות כי הפגת לחצים וטיפול בבעיות בריאותיות שונות, גופניות ורגשיות, יכולות לקבל מענה באמצעות תורות העיסוי העתיקות, הנהוגות במזרח מזה אלפי שנים.

בנוסף, עיסוי תורם לשיפור תפקודו הכללי של הגוף – הנשימה, היציבה, הובלת הדם ושיפור תפקודן של מערכות הגוף השונות. 

עם עליית המודעות לעיסויים, מכונים פרטיים נפתחים חדשות לבקרים, בנוסף על בתי המלון שמספקים שירותי ספא שונים ובהם עיסויים. גם קופות החולים מספקות כיום טיפולים אלטרנטיביים ובהם מסאזים רפואיים. כיום בילוי בספא לא נחשב עוד למותרות בלבד, וטיפולי מסאז לא נחשבים עוד מבוקשים רק על ידי אנשים רוחניים. כולנו הבנו את סגולות המסאז', המעניק לנו את החכמה העתיקה של רגיעת הגוף והנפש. 

בד בבד, עולה כמובן הביקוש למטפלים ומעסים. אם אתם תופסים את עצמכם כאנשים שאוהבים להעניק, להקשיב ולטפל ומוצאים עניין בעיסויים, קורס עיסוי ייתן לכם את הכלים לגעת במטופלים שלכם בצורה נעימה ועם זאת אפקטיבית. למידה של מסאז רפואי יכשיר אתכם בטיפול בטכניקות ובמיומנויות שונות של עיסוי.

 

קורס עיסוי תאילנדי

מי יכול ללמוד? 

לימודי מסאז רפואי בין אם מדובר בקורס עיסוי תאילנדי, לימודי עיסוי רפואי או קורס עיסוי שוודי, לא נדרש ניסיון קודם כתנאי סף להכשרת מעסה. כל אדם הרואה עצמו כמתאים לעסוק בעיסוי, תוך יכולת אישית להיות קשוב למטופל. הקורס יאפשר לך ללמוד סוגי עיסוי שונים כפי שהתפתחו לאורך השנים בתרבויות השונות, כגון: שיאצו, טווינא, עיסוי הוליסטי (המוכר גם בשם עיסוי שוודי).

מה תלמדו בלימודי מסאז רפואי? 

הנושאים עשויים להשתנות בין מוסד לימודים אחד לאחר. בדרך כלל יילמדו עיסוי בסיסי, תולדות העיסוי, אנטומיה של הגוף ופיזיולוגיה, וכמובן טכניקות עיסוי שונות, למשל: עיסוי רפואי, עיסוי ספורטאים, עיסוי לנשים הרות ועיסוי תינוקות.

אפשרויות תעסוקה לאחר הלימודים 

כאמור, בשנים האחרונות ישנה פריחה בענף העיסויים והביקוש למעסים רק ממשיך לעלות, כך שכל בוגר של לימודי מסאז רפואי יוכל למצוא מבחר של אפשרויות תעסוקה – בין אם זה בספא פרטי קטן ואינטימי, או רשת ספא גדולה, באחד מבתי המלון ובקופות החולים. כמובן שמעסה תמיד יכול לעבוד כעצמאי, לפתוח קליניקה וליצור לעצמו קהל לקוחות נאמן ומסור. אפשרות נוספת להפוך למטפל אטרקטיבי יותר היא להציע ללקוח טיפול בסביבה הביתית שלו, כאשר המטפל מגיע אל הלקוח עד הבית.

קורס רייקי
מכללת משה מורנו - קורס עיסוי
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

אז מה היה לנו עד כה?

לפרטים נוספים והרשמה

או השאירו פרטים

הופעות בתקשורת

אולי יעניין אותך

למה דווקא מכללת משה מורנו?

ניסיון והתמחות

שירות אישי

לימודים מקיפים

הרשמה לקורסים הקרובים

01.05.24 שש בערב פתיחת קורס עיסוי רפואי (6 מקצועות עיסוי בקורס אחד)
בקרוב: פתיחת קורס עיסוי תאילנדי וקורס דיקור
קבלת תעודה בינלאומית
מהרו להירשם!
קורס עיסוי רפואי הכשרת מטפלים בעיסוי
דילוג לתוכן