מכללת משה מורנו - קורס עיסוי

לימודי רפלקסולוגיה לחרדים

מנהל האתר
מנהל האתר

ללמוד עיסוי עם המורה הטוב בעולם

לימודי רפלקסולוגיה לחרדים

לימודי רפלקסולוגיה לחרדים מתקיים במכללת משה מורנו אלוף העולם באומניות העיסוי.

לפני שנתחיל להסביר על לימודי רפלקסולוגיה לחרדים חשוב לדעת שבמכללת משה מורנו ישנם קורסים מקצועיים ומוצלחים לקריירה בטוחה בשבילכם.

מה נלמד בקורס –

רפלקסולוגיה הוא טיפול בריאותי משלים לא פולשני, הבסיס התיאורטי שלו הוא שנקודות שונות בכפות הרגליים, השוקיים, הידיים, הפנים או האוזניים מתאימות לחלקים שונים בגוף.

מעסי כף הרגל עובדים באופן מלא עם לקוחותיהם, במטרה לשתף פעולה עם שירותי בריאות אלופתיים כדי לקדם בריאות טובה יותר עבור לקוחותיהם.

לימודי ברפלקסולוגיה מנחה את הסטודנטים דרך טיפול בלקוחות בטכניקות רפלקסולוגיה.

קורס זה מכסה את מערכות הגוף השונות בפירוט, כיצד עליהן לתפקד במצב בריא, כיצד ניתן לשבש כל אחת מהן וכיצד לקדם התאוששות באמצעות רפלקסולוגיה.

תלמדו את התרגול של הרפלקסולוגיה ותכסו את ההיסטוריה שלה, איך רפלקסולוגיה מתורגלת כיום, המושגים הישימים שלה ומטרותיה.

אתם תלמדו כיצד חלקי כף הרגל השונים משקפים את חלקי הגוף השונים, על שטח כף הרגל, מנחים ומבנים אנטומיים ותרשימים של כף הרגל.

תלמדו גם את כל התחומים שאתם צריכים לדעת כאשר אתם מתכוונים לעבוד עם לקוחות,  כגון: איך להתכונן לפגישה, יצירת סיפור מקרה, לדעת להעריך את כפות הרגליים למחלות, והבנת בעיות נפוצות עם רגליים.

לימודי רפלקסולוגיה לחרדים בו אתם תלמדו כמה טכניקות נפוצות ברפלקסולוגיה בפירוט, יחד עם מתן הבנה של התחושות שילוו את הטיפול ותופעות הלוואי השכיחות שעלולות להתרחש.

קורס זה מסביר את מערכת העיכול, מלמד את המזונות הבסיסיים הדרושים לחיי היומיום, התפקוד הכללי של איברי העיכול השונים, המצבים הספציפיים של הכבד והכרת תהליך הבליעה.

בקורס זה נסביר את המצבים השונים שעלולים להתרחש כאשר מערכת העיכול מופרעת, עיסוי כף הרגל יכול לעזור למחלות מסוג זה, וכיצד לבצע את הטכניקות הדרושות באזורים הרלוונטיים בכפות הרגליים.

קורס זה מתאר את המחלות השכיחות שעלולות להופיע במערכת הנשימה, התסמינים בהם ניתן לסייע ברפלקסולוגיה, ובאילו טכניקות משתמשים.

זה גם מסביר את תהליך זרימת הדם סביב הגוף, במיוחד את תהליך זרימת הדם סביב הלב – מתאר את המיקום והתפקוד של החלק העיקרי של איבר זה.

זה גם מתאר מצבי לב וכיצד להשתמש ברפלקסולוגיה לטיפול במחלות אלו.

נלמד גם על מערכת הלימפה הכוללת את בלוטות הלימפה, התימוס והטחול וכל אחד מתפקידיה מוסברים יחד עם התפקודים הכלליים של המערכת האנדוקרינית, בלוטות וההורמונים המופרשים על ידם.

הנה הסבר על ההורמונים הקשורים ללחץ ומה רפלקסולוגיה יכולה לעשות כדי לעזור לזה ולמערכת האנדוקרינית כולה.

קורס זה מסביר את המטרה והתפקודים של מערכת העצבים, לרבות מערכת העצבים האוטונומית והחלוקות הפאראסימפתטיות והסימפתטיות של החלקים העיקריים של המוח.

נציג בפינכם גם את המבנה והתפקוד של אוזניים, עיניים וסינוסים, במחלות שעלולות להופיע וכיצד רפלקסולוגיה יכולה לסייע בהחלמה.

אתם תלמדו על מערכת השרירים וגוף האדם וכיצד רפלקסולוגיה יכולה לסייע בהקלה על כאבים במערכת.

השימוש בידיים דומה לשימוש בכפות הרגליים, שיכולות לסייע בהקלה על תסמיני מחלות בחלקים שונים בגוף.

בלימודי רפלקסולוגיה לחרדים אתם תלמדו על העצמות, השרירים והמפרקים של הידיים, יספקו מפה של הידיים, ויתנו לתלמידים להסביר כיצד הם ישתמשו בידיים שלהם במקום בכפות הרגליים כדי לרפא את הלקוח.

סיום הקורס –

בסיום לימודי רפלקסולוגיה לחרדים הסטודנטים מקבלים תעודת סיום הקורס בהצטיינות מטעם מכללת משה מורנו אלוף העולם באומנויות העיסוי.

חשוב לדעת

במכללת משה מורנו ישנם מגוון רחב של קורסים במתכונת של לימודי בוקר ולימודי ערב ישנם קורסים רפואיים, קורסי עיסוי למתחילים ועוד.

אם אתם מעוניינים ב- קורס רפלקסולוגיה קצר

אתם מוזמנים ללמוד במכללת משה מורנו אלוף העולם באומנויות העיסוי.

המכללה נמצאת בראשון לציון. 

לימודי רפלקסולוגיה לחרדים
לימודי רפלקסולוגיה לחרדים 1
מכללת משה מורנו - קורס עיסוי
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

אז מה היה לנו עד כה?

לפרטים נוספים והרשמה

או השאירו פרטים

הופעות בתקשורת

אולי יעניין אותך

למה דווקא מכללת משה מורנו?

ניסיון והתמחות

שירות אישי

לימודים מקיפים

הרשמה לקורסים הקרובים

01.05.24 שש בערב פתיחת קורס עיסוי רפואי (6 מקצועות עיסוי בקורס אחד)
בקרוב: פתיחת קורס עיסוי תאילנדי וקורס דיקור
קבלת תעודה בינלאומית
מהרו להירשם!
קורס עיסוי רפואי הכשרת מטפלים בעיסוי
דילוג לתוכן